26 arbetsdagar kvar...

Om jag kan fortsätta jobba som jag planerat så har jag alltså 26 arbetsdagar kvar. Känns ganska lite! Jag har tänkt jobba t.o.m. 26/1, och sen ta ut semester och komp under de dagar jag är hemma innan förlossningen. Sen beror det ju på när han tänker komma ut hur länge det blir, men kommer han som beräknat blir det två veckor. Jag har börjat skriva listor över mina jobb så det ska gå lätt att lämna över.

Igår hade jag först besök av Sussie, Linnéa, Viola och lilla Ester, som nu är 2 månader gammal och väldigt gosig! Och sen på kvällen träffade jag andra kompisar och åt julgröt, skinka, köttbullar och rödbetssallad. Då fick vi träffa Annas lilla Moa också, hon är 1 månad gammal på söndag, och var fortfarande väldigt liten, hade gått upp till 2,9 nu. Det känns väldigt overkligt att vi också snart har en liten skrutt att ta hand om! Det går nog inte att förstå riktigt förrän han är här.

Det här har varit och är en fullspäckad vecka! I måndags flyttade vi en TV-bänk hem till mamma och sedan hjälpte vi till lite på svärmors nya salong. På tisdagen var det information på sjukhuset om förlossningen och på onsdagkvällen hade vi kompisar hemma på luciafika. Idag ska vi till mormor och äta och i helgen ska vi fira Jens bror. Det är lite svårt att hinna vila, jag brukar hinna med några timmar direkt efter jobbet och det är skönt, men det blir lite väl mycket när det är nåt varje kväll, tur att det är roliga saker! Men till veckan är det lugnare, bara föräldrautbildningen, fira pappa och några julklappar kvar att köpa. Och sen efter jul är det dags att börja varva ner mer på allvar!

Kommentarer
Postat av: jennie

nä nu är det inte långt kvar! :)

2006-12-15 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback