"Det var en rund och fin mage!"

Och det var inte min hon menade, inte Jens heller som tur var! Utan Chips. Vi var på tillväxt-ultraljud igår. Allt såg bra ut, men det var svårt att urskilja några kroppsdelar för oss som är ovana, allt är så stort nu. Men det är iallfall fortfarande en pojke. Och han ligger med huvudet nedåt, men det visste vi ju redan.

Ungefärlig vikt nu är 1,5 kg, och utifrån det kan man förvänta sig en födelsevikt på 3,2 kg. Men det går ju aldrig att säga hur det utvecklar sig i magen. Just nu ligger han 11% under medel, men inom normalvärdena, så det verkar ju bra!

Jag tror allt att han blev lite irriterad på hon som gjorde ultraljudet, för han sparkade som sjutton. Det tog lite extra lång tid, för hon skulle lära sig och hade alltså en annan person med sig också, och fick göra om ibland. Men för oss var det mest roligt att det tog lite längre tid, så vi fick se mer av Chips. Nu är det ju ca 9 veckor till nästa gång. Men då blir det på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Det var alltså fortfarande en kille ;-)Om några veckor får jag också veta vem som är här inne, börjar längta en hel massa nu. Ha en bra helg!! Kram

Postat av: jennie

japp, jag har en present till dig.... :)

2006-12-12 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback