75%

Imorse var jag till läkaren ang. foglossningarna. Hon tyckte att jag ska gå ner och jobba 75%, och hon skulle skriva i intyget att det ska vara fram till förlossningen. Så det är bara att hoppas att försäkringskassan godkänner så jag får några pengar! Det var ett väldigt kort besök, säkert gör hon det här ganska ofta, för jag behövde inte säga mycket, utan hon nästan sa hur det kändes och jag sa "ja" :-), och så var det klart.

Ska ringa barnmorskan till veckan och troligen få börja med akupunktur 2 grr/v också.

Så från måndag kommer jag jobba 6.30-12.30, 6h. Blir korta arbetsdagar, undra om det kommer att gå att sköta jobben som vanligt. Men det är väl inte mitt bekymmer egentligen.

Jens är borta på fackets årsmöte från idag till imorgon, och jag ska fika med kompisar ikväll. Tänkte kanske ta en liten sväng på stan också, gå på nya Zara, och äta med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback