Akupunktur

Igår var jag på akupunktur hos barnmorskan för första gången, mot foglossningarna. Det gjorde ont, men det ska väl göra det. Ska gå två gånger i veckan.

I helgen var Jens i Vemdalen med jobbet, så jag var själv. men jag hade ganska fullt upp iallafall. På fredagen var jag ut och åt med några tjejer på Saffran. Mycket gott och trevligt. Det var en som inte kunde komma, för hon fick en dotter på morgonen! En riktig överraskning eftersom det var nästan 3 veckor tidigare än beräknat.

På lördagen sydde jag nästan hela dan, gardiner, dukar och kuddfodral till mamma. Eftersom jag har lånat hem hennes symaskin fick jag med mig det hon behövde sy före jul. Det vore bra med en egen symaskin. På lördagkvällen var jag bjuden till en kompis på födelsedagsfest, det var också trevligt, men jag åkte hem först, trött både i kroppen och i huvudet.

Sen på söndagen blev det en sväng till stan och nya gallerian innan Jens kom hem igen.

Kommentarer
Postat av: blivande mormor

Jag tycker att det är ganska bra att låna ut symaskinen ibland, speciellt när man får skicka med några syuppgifter. Kram och tack!

2006-11-21 @ 18:25:58
Postat av: Blivande farmor

Jag har också syning!!!! Låna gärna min maskin med.Kram

2006-11-21 @ 21:41:24
Postat av: jennie

nej nu vill jag se mina kläder på bild också! :)

2006-11-24 @ 11:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback