Liten uppdatering...

Nu är det mindre än tre månader kvar till beräknat datum, som ju är 12 februari. Vi var till barnmorskan imorse, mätte livmodern, och nu ligger jag över kurvan, 29 cm. Men hon sa att det behöver inte betyda att varken jag eller barnet blir extra stort. Utan det kan bero på att tillväxtperioderna är olika. Jag har iallfall gått upp nästan 8 kg hittills. Och alla andra värden var bra. Järnvärdet hade sjunkit lite sen inskrivningen, men jag behöver inte äta extra järn, utan det räcker med det som finns i multivitaminerna. Skönt!

Nästa vecka ska jag börja med akupunktur också, mot foglossningarna, hoppas att det hjälper! Måste ta och köpa nåt mot halsbrännan också. Och så har det börjat bli jobbigare att andas. Men inget av det är väl speciellt ovanligt antar jag.

Hon visade Jens hur han ska lyssna med tratten för att höra hjärtat lättast, så nu ör det bara att prova hemma :-)

Igår var vi och firade pappa på farsdag. Jennie och jag gjorde, som vanligt, en tårta. Och så fick han årets glögg. Vi fick en till uppsättning kläder av Jennie också. Jättefina! Framförallt är det bra att det inte var blått eller brunt :-) Utan en orange body med hundar på, och grå mysbyxor som hörde till. Ska lägga upp bilder så småning om...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste lära mig hur man använder tratten också, måste ta hem den vi har på jobbet :-)

2006-11-13 @ 16:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback