Vinter!

Ja, det blev vinter över en dag! När jag åkte till jobbet igår snöade det inte, men när jag åkte hem var det ca 1 dm snö, och ganska moddigt på vägarna. Det är ju lite mysigt när det blir vitt, synd bara att det blåser så mycket hela tiden. Imorse gick det knappt att öppna bildörrarna, för det hade drivit in så mycket is och snö i handtagen.

Igår fick vi veta att Chips kusin är beräknad att komma ut ganska precis sju veckor efter, dvs. 31/3. Det blir roligt!

Idag ska jag få massage. Lite spännande att se om det fortfarande funkar att ligga på mage i den uppblåsta badringen. Känner mig lite skeptisk nu. Vet inte hur det kommer att gå att komma upp på massagesängen heller... Det kanske vore bättre att sitta?

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Är konstigt att det blev vinter över en dag, men det är skönt med lite snö nu så man inte blir så deppig över mörkret på eftermiddagarna.. Hoppas massagen gick bra.

Ses imorgon!

Postat av: Blivande mormor

Ja tänk nu sitter man och läser bloggar!!!Spännande!
Hur gick massagen?
Kram

2006-11-01 @ 18:19:02
Postat av: Susanne

Hur gick det med den uppblåsta badringen? Funkar det fortfarande?

2006-11-02 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback