V.25

Igår var vi till MVC igen. Kollade blodtryck, 119/64, och blodsocker. Båda var bra. Måttet på magen var 25 cm, så det låg på normalkurvan. Barnmorskan tycker att jag kanske ska gå ner lite i arbetstid, pga foglossningarna. Så nästa torsdag ska jag träffa en läkare och höra vad hon säger. Det är så svårt att avgöra hur mycket man ska stå ut med innan det är för jobbigt. Jag har ju inte jätteont hela tiden, jag känner av det, och när jag kommer hem från jobbet gör det ibland jätteont. Och på nätterna är det svårt att vända och gå på toa och så. Det kanske vore bra att jobba 75%, så jag kan vila mer.

Vi köpte bilbarnstol igår också, kul! Eller inte kul med kostnaden, men det är ju roligt att förbereda. En AktaGraco med bas blev det. Vi beställde hårdliften och åkpåsen till vagnen också. Köpte även lite småsaker på Ikea.

Och svärmor kom förbi med tre bodysar. Tror det är fler än vi som tycker att det är roligt att handla :-) Ska lägga in bilder senare...

Kommentarer
Postat av: jennie

får man redan börja ge bodysar? ;) jag trodde man skulle vänta tills han hade kommit.

Postat av: Thomas o Ulrika

Vill bara påminna om att vi har en gungställning som ni kan få - i skick som ny!

2006-11-01 @ 19:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback