Sjuka

I onsdags blev Jens sjuk, med feber och förkylning, Han har varit hemma resten av veckan. Och idag har även jag hosta. Hoppas att det går över nu, så att vi hinner bli friska innan Chips kommer!

Igår var jag till stan och åt lunch med Ida-Marie, Ebbe och Helena som ska ha barn två veckor efter mig. Skönt att göra nåt de lediga dagarna, annars blir jag så rastlös. Idag har jag inga planer, mer än att laga extra mycket mat i kväll, så vi kan frysa in.

Imorgon ska vi egentligen gå på "I hetaste laget" med mitt jobb, med middag före. Men nu får vi se hur det blir med förkylningarna. Det vore roligt att se, samtidigt som det känns som att det nog blir jobbigt att sitta på osköna stolar under flera timmar. Vi får väl bestämma oss imorgon.

Kommentarer
Postat av: jennie

haallåå dolken, har du lagt av med mailandet? ;) boooring. jag har ätit lunch med pappa och ulrika idag för alla andra hade ätit lunch när jag satt i telefon. Jag åt tacotallrik! det var gott. adios amigo

2007-02-02 @ 13:40:41
Postat av: Ida-Marie

vad duktig du är som fixar och lagar massa mat! Hoppas du slipper bli sjuk och att Jens blir frisk snabbt så ni är pigga och utvilade när Chips kommer. Nära nära nu.. ;-) KRAM

Postat av: jennie

jag måste ha missat könsorden... typiskt! :)

2007-02-05 @ 07:51:20
Postat av: Ida

hmm.. man måste ju nästan få adressen till Jennies blogg också annars blir hennes mess lite kryptiska?!

2007-02-05 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback