v.41...

Jaha, idag påbörjar vi v.41 alltså. Och ingen Chips ute än. Jag är fortfarande täppt i näsan, det kanske är därför :-) Han väntar kanske på att jag ska kunna andas ordentligt under förlossningen. Men nu känns det som att det gärna kan sätta igång. Tänk om vi skulle få gå två veckor över! Då skulle jag bli galen! Och ändå spelar ju faktiskt inte några dagar eller ens två veckor speciellt stor roll när han väl är här.

Idag har vi sett en film på förmiddagen, bra faktiskt, "The Painted Veil". Och nu har vi ätit plättar till lunch och ska snart göra oss iordning för en tur till stan. Måste hitta på nåt annars känns väntan ännu längre. Imorgonbitti är det besök hos bm igen. Jag hade ju tänkt att han skulle komma ut imorgon, så det blir en alla-hjärtans-bebis :-), nu när han inte kom i tid. Men det känns inte så. Bara att vänta och se.


Kommentarer
Postat av: jennie

jag hoppas att det blir en alla hjärtans dag-bebis! :)

2007-02-14 @ 07:41:35
Postat av: Susanne

väntar spänt här hemma....vill ju helst ringa o fråga varje dag om det är på G men jag vet hur fruktansvärt störande det är så jag låter bli men tänker på dig varje dag iaf!

2007-02-14 @ 07:45:18
Postat av: Ida-Marie

Massor med kramar kommer det här på alla hjärtans dag!

Postat av: Lina

Läser med spänning om att nåt ska hända ;) Trodde nästan att det var nåt på gång och den lille skulle komma igår! Men men, den som väntar på nåt gott! Ha det bra och lycka till! Kramar

2007-02-15 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback