Ledig

Från och med i dag ska jag bara vila! Nästan iallafall... Idag har jag hittills hunnit med att baka muffins och lagt i frysen. Och skrivit matlistor för några veckor frammåt. Resten av veckan har jag tänkt att baka lite mer och laga mat att frysa in. Känns väldigt moget :-) Men det är väl kanske sånt som mammor ska göra... Så jag passar på nu, för sen finns det nog ingen ork till det. Och det är ju skönt att bara kunna ta fram mat när man blir hungrig. Och fika om vi får oväntat besök.

Men till er som tillhör familjen kan jag ju passa på att säga att om ni förväntar er fika när ni kommer och hälsar på sen, så får ni ta med det själva :-) Ta även med promenadvänliga skor och en mössa, så kan ni gå på prommis med Chips, så vi kan sova en stund ;-)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Duktig som bakar och gör ordning med matlistor, blir ju lätt bara skräpmat annars..

Bra att du berättar för familjen vad som gäller ;-) är guld att få lite barnvakt så man får sova en stund!

Postat av: Ida

Du är ju en riktig bitch nu för tiden! =D

När blev du det?? Kan du skicka matlistorna till mig??

2007-01-29 @ 17:37:24
Postat av: Lena

Inga problem.
Du kan ju även anlita "gammelmormor" till att baka.
Kram

2007-01-29 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback