3 månader!

Ja, idag är Axel tre månader! Tiden går så otroligt fort, samtidigt som det känns som han alltid varit här. Idag har vi varit och fikat i Galtström tillsammans med Johanna, Elin och Mattias. Och igår var vi och hälsade på både mormor och gammelmormor. I torsdags var morfar, Ulrika, David och moster här och grillade. Och i onsdags åkte vi och hälsade på i Ebbes stuga. Så vi har mycket att göra. Det är kul.

Axel övar sig på att lyfta nacken, och börjar bli ganska duktig. Och han tar tag i allt han kommer åt, även om han inte är medveten om det än. Det ska bli spännande att se hur länge det dröjer innan han upptäcker sina händer. Han pratar ganska mycket nu också, "öööuuoo" är det mest, eller "göö".`

image54
"Passa dej riktigt noga!"

image51
Axel och Isak

image55
Axel hälsar på hos Ebbe.

kv?llspigg
Kvällspigg solstråle!

l?ser
Axel övar på att lyfta nacken, och passar på att läsa lite.

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag har träningsvärk i vänstra armen efter att jag bar Axel igår, haha!
Nu ska jag snart åka o klippa mig.
Kram och puss till Axel

2007-05-21 @ 10:04:44
Postat av: mormor

oj,oj vad gullig han är!

2007-05-21 @ 19:11:09
Postat av: jennie

kolla bilderna på axel på min sida!

2007-05-22 @ 20:02:32
Postat av: jennie

http://www.barncancerfonden.se/content2/index.php?pid=2448
det måste ju vara samma? om det var från karma? ser ju exakt likadant ut iaf...

2007-05-27 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback