Foto

Förra veckan fotade vi julkort med Axel. Jag hade sett framför mig att han snällt skulle posera på fällen... Inte riktigt kanske...Och hur det gick får ni se om nästan två månader!

image135
Här var det tänkt att han skulle sitta... Men mer än så här avslöjar jag inte!

Annars har vi haft ganska fullt upp. På onsdagen åt vi hos mamma/mormor, och på torsdagen var vi i Birsta hela dagen med farmor, faster, Terese och kusin Stella. Småttingarna åt och sov om varann, och vi tittade i de nya affärerma och åt lunch och drakenglass. Och i helgen har vi fixat hemma och jag var på stan med mamma och Jennie och Axel tittade på fotboll med farfar, Mikael och Stella. Det var skönt att gå på stan i flera timmar utan barnvagn, mattider och blöjbyten.

Vintertid är inget för småbarn! Inte för Axel iallafall. Han sover jätteoroligt. Hoppas att det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

hihi ja vi knäppt julkort vi också för någon vecka sedan ;-) hahah var som ett skämt Nyfiken hur kortet blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback