Me&I

Igår var jag på Me&I-party. Axel fick stanna hemma med pappa, och de fick besök av Mikael och kusin Stella för Terese var också med på partyt. Vi var hemma hos Sara som fick sin son Filip dagen efter Axel föddes.

Det fanns väldigt många fina kläder som man gärna skulle köpt om man var gjord av pengar... Men eftersom vi inte är det så får Axel nöja sig med en ny tröja, och det i en STOR storlek eftersom vi redan har en komplett garderob i nästa storlek (80). Så vi får kanske vänta ett halvår innan han kan ha den, lite trist, men den var SÅ fin!

image128
Och igår hade jag besök på jobbet av Ida och Ludvig. Ida träffade jag förra veckan också eftersom hon håller på med ett jobb som vi ska trycka. Men det var roligt att träffa Ludvig igen också! Vi var och åt lunch på Kulturmagasinet. Och pappa och Axel åt lunch med farmor och farfar i Myre.

Det var ju lite trist igår att åka iväg på kvällen utan Axel. Eftersom jag kom hem från jobbet vid 16, och Axel skulle sova en stund då så hann vi knappt träffas alls, och när jag kom hem på kvällen var det dags att gå och lägga honom direkt. Men vi får mysa desto mer idag när jag kommer hem!




Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Mycket fin tröja! man blir glad av den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback