Storstädning

Idag har vi storstädat hela huset, jobbigt men skönt! Och nödvändigt! Blir lätt att man bara gör det mest nödvändiga när man ska skynda sig antingen medan Axel sover eller att man tar några rum åt gången medan han är på bra humör.

I helgen var vi både och hälsade på mormor på lördagen och morfar på söndagen. På söndagen hann vi också med att träffa farmor, och hon köpte kläder till Axel. En jättesnygg rutig flanellskjorta och ett par hängselbyxor. Och vi köpte ett par mysiga moccasiner, och nya mössor, vantar och tjocksockor.

Annars har Axel sovit lite dåligt de senaste nätterna, oroligt. Och så äter han ju rätt dåligt också. Det kanske hänger ihop? Han äter ju gärna gröt och frukt, och ammar. Men mat vill han inte alls ha. Nu skriker han när man stoppar in skeden i munnen, inte alls kul.

Imorgon ska vi på bvc och få information om hur man går tillväga om han sätter i halsen. Kan ju vara bra att veta nu när han ska börja äta mer och så småning om kommer att ta sig fram mer på golvet och kanske stoppa små saker i munnen. Vi har iallfall satt fast grinen till trappen nu, så vi vet att den passar.

Idag har jag äntligen fått se på "Desperate" igen. En härlig timme för mig själv. Och nu ska jag gå och sova, så jag hinner sova lite innan det är dags för amning. Ska försöka hinna lägga in några nya bilder nån dag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback