Sjusovare

Det har vi aldrig kallat Axel. Men inatt var en jättebra natt! Han somnade vid 20-tiden, och vaknade inte förrän 5.30. Då klev jag upp, och Jens tog in Axel till vår säng. Där sov han vidare till 7.15! Tänk om varje natt vore så...

Idag var det dags för läkarkontroll och 3:e vaccineringen. Det gick bra. Längd och viktkurvan följs, 77 cm och 10,8 kg. Han har även sin 13:e tand på g.

Igår var vi ute och lekte i finvädret. Då såg han ut som småbarn ska göra när de är ute och leker, skitig och snorig... Ska se om jag får in en bild senare idag.

Nu är det bara en vecka kvar till inskolningen! Det känns rätt bra faktiskt, lite spännande. Men det kommer nog att vara jobbigt när det faktiskt är dags...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är så glad att Robban skötte inskolningen, jag tyckte det var hemskt!

Budgivningen har startat nu!

2008-04-02 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback