Dagis

Axel har fått dagisplats! Vi fick ett brev hem igår, och han har fått plats på vårt tredje val, Klockarbergets förskola. Vi hade ställt oss in på att få en plats i stan eftersom det tydligen varit så fullt på platserna i Njurunda. Det är ju jättebra att det inte blev så! Men vi vill helst att han ska gå på vårt förstahands val naturligtvis. Av olika anledningar. En är t.ex att barnen ska sova inne på Klockarberget, och Axel sover alltid ute. Det är väl inte hela världen, det blir ju personalens problem att försöka få honom att sova inne. Men sen ska det ju vara av/påfart till nya motorvägen precis utanför dagis. Och det är inte så kul! Men, men, det kanske blir jättebra också. Vi får se. Annars står vi kvar i kö till vårt förstahands val också.

Vi hade förresten fått startdatum 12/3! Om två veckor! Men det gick vi inte med på, vi hade ju sökt 9/4, så vi fick ändra till det. Det känns tillräckligt nära inpå iallafall... Han är ju så liten...

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vilken tur ni fick ett av era val och slapp ta en tillfällig plats i stan. Ska ni stå kvar i kön för att få på erat första hands val? Oj två veckor var ju väldigt snart, vad bra det gick att flytta fram till det
datum ni hade tänkt. Kram

Postat av: Nelly

Åh vad mysigt med dagis,men nu måste jag verkligen skynda mig med körkortet så jag kan hämta han någon dag från dagis!

Och just ja kortet på min blogg är tagit hemma hos er!

2008-02-29 @ 14:47:26
Postat av: jennie

varsågod. vet du att du glömde min namnsdag? :)

2008-03-03 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback