ajajaja dutt

i helgen hade vi kalas för Jens, som fyllde år i lördags. Men det blev lite manfall pga förkylningar. Stella kom iallafall, hon och Axel traskade runt med gåvagnen, antingen bredvid varandra eller turades om att dra och åka.

Nästa helg ska vi nog åka och bada, vi har tänkt göra det jättelänge, men det är alltid något annat. Men nu har jag skrivit det i kalendern, så nu finns det hopp! Men jag kom på idag att Axels badbyxor kanske är för små? Måste prova. Jag tyckte att de var trånga att få på förra gången och det var för tre månader sedan...

Vi har inte sjungit Trollmors visa speciellt ofta, men nu har Axel lärt sig "refrängen", ajajaja dutt.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Mysigt att bada, Tomas ska nu boka in babyspa Ebbe fick i dop-present hoppas han int blivit för stor.. har ju helt glömt bort det mitt i alla flytt och lägenhetsångest.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback