Uppdatering

Jo, jag har tänkt uppdatera sen i söndags, men det har inte blivit så. Men nu kan jag ta en liiiiten paus.

I söndags var vi äntligen och badade i Matfors. Jättemysigt, och vi fick med oss kusin Stella också, med föräldrar så klart. Axel tyckte att det var lite otäckt i början och klamrade sig fast vid mig. Men när han vant sig så plaskade han och skrattade. Vi badade nog i över en timme! Och det ska vi göra om. Vi kommer försöka åka varje helg vi kan. Kände faktiskt idag att jag längtar lite efter det varma vattnet! Men man får se till att komma när de öppnar, för det var mycket folk!

Igår var vi och fotade Axel hos fotografen igen. Andra fotograferingen ingick i priset. Och annars skulle vi inte gjort det nu. Det känns som det hänt lite för lite sedan dess. Men på tisdag får vi se resultatet, och det blev nog några fina bilder ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback