Veckans bröllop

Ja, i helgen var det dags för bröllop igen. Den här gången var det Linda och Lars och vi var i Lögdö bruk. Jättefin miljö och vi hade åter igen en jätterolig kväll!

Även det här brudparet hade önskat sig pengar till kommande bröllopsresa. Jag tycker att det är jättebra! Men det är ändå roligt att ge någon liten sak också, som minne. Mikael och Terese fick en tavla, och Linda och Lars fick en kudde. Jag hade fått en idé att jag skulle brodera deras monogram från bröllopsinbjudan på en kudde. Men insåg ganska snabbt mina begränsningar, sökte lite på nätet och hittade
Malin. Jag skickade en bild av monogrammet, och hon broderade med sin maskin. Fantastiskt fint blev det! Och jag var lite nervös när jag skulle in med tyget i symaskinen och göra en kudde av det. Till baksidan använde jag en gammal kökshandduk från gammelmormor, och jag är mycket nöjd med slutresultatet.

Men vi var inte med när brudparet öppnade sina paket, så jag vet inte än vad de tyckte. Fast jag tror att den kommer att passa väldigt bra i deras fina hus!






Kommentarer
Postat av: Linda

TACK! Kudden passar alldeles perfekt hemma hos oss, så underbart fin den är! Vi blev verkligen glada! Tack, tack, tack - för presenterna och en underbar dag och kväll! /Herr & fru Jensen

2008-10-13 @ 19:11:25
Postat av: Ida-Marie

Vilken fin kudde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback