Ingen tid

Jag hade tänkte lägga in lite bilder, men jag har ju aldrig tid! Det är så fullt upp nu, så jag måste skriva in allt i telefonen med larm, så det piper när jag ska göra något.

Men så länge kan ni gå in på
Jennies blogg och titta på Axels tolkning av Michael Jacksons Moonwalk.

I helgen som var hade vi bara en massa trevliga besök, och god mat. På lördagen kom Aston, Emma och Joel och åt med oss. Höstens första gryta, med färska kantareller som Jens plockade på morgonen. Väldigt gott och mycket trevligt!
Sen på söndagen firade vi mormor ordentligt, med god middag och lite bubbel.

Imorgon är det föräldramöte på Axels förskola, spännande, vi vet inte vad som ska tas upp, men det är väl inget speciellt. Vi tänke att det kan vara intressant att gå båda två eftersom det är första gången, så farmor ska komma och vara med Axel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback