Inga bilder

Jag hade tänkt att jag skulle lägga in några bilder igen. Känns som det var ett tag sedan. Därför har jag inte skrivit heller, för jag har tänkt "ikväll ska jag..." och så kommer det nåt annat. Så vi får se när bilderna kommer. Men vi har haft en bra helg, trots ösregnet i lördags. På förmiddagen var vi bara hemma och grejjade, och så var vi faktiskt ute i regnet en stund också. När Axel hade sovit åkte vi till Birsta och träffade farmor, farfar och Stella. Vi fikade och barnen fick varsin Elias-båt.

Igår blev det först en tur till lekparken med Aston och Emma, och sen på eftermiddagen kom mamma, Ingvar, Jennie och mormor och grillade med oss. Och igår vad det ju mycket finare väder, riktigt varmt och lite sommar igen.
Även igår fick Axel en liten present, av sin mormor, en liten bil från Cars, Blixten McQueen, så nu får vi se filmen också, så han känner igen den.

Imorse hade jag 5 grader hemma, så att det är höst på gång är det ingen tvekan om. Och idag börjar Axel på dagis igen efter sex lediga veckor. Det blir nog bra med rutiner och aktiviteter igen, och få leka med alla kompisarna. Det är sju barn som slutar på hans avdelning och börjar med de större barnen, och alltså kommer det flera nya, små till Axels. Men han träffar ju sina "gamla" kompisar varje dag ändå ute, och inne ibland.


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: nelly

kan du be Jens maila bilderna sen mulle meck?:)

Postat av: Susanne

Jag är jättenöjd!! Det gjorde inte särskilt ont heller, nu efteråt svider det lite men inte särskilt mycket. Har redan planerat nästa!

2009-08-24 @ 19:25:28
URL: http://svenskfroken.blogspot.com
Postat av: Anonym

kanon :)

2009-08-24 @ 19:39:44
URL: http://lillfiseen.blogg.se/
Postat av: jennie

bildeeer :)

2009-08-26 @ 09:29:11
Postat av: hilea

känner igen det där med bilder=) de kommer när de kommer...

2009-08-27 @ 03:55:12
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback