Sängen

Två nätter i Axels nya säng. Första kvällen blev det fyra vändor upp tror jag, och två vakna timmar mitt i natten. Andra natten blev bättre, bara två vändor upp och sedan sov han till 4.30 tror jag innan jag fick gå tillbaka med honom igen. Hittills ikväll har han varit upp tre gånger. Men nu har det varit lugnt i säkert tio minuter så kanske... Han gillar sängen väldigt mycket och är nog lite stolt över att det är en storbarnsäng, och att bebissängen är borta.

Idag har det varit strålande sol och jättevarmt. Vi åkte till pappa och var på stranden på förmiddagen och åt goda mackor. På eftermiddagen har faster Nelly varit med Axel och Jens och jag har pysslat hemma. Det återstår ju fortfarande en hel del målning och annat.

Jag skulle behöva jobba lite med smycken, men eftersom Jens är borta ikväll och Axel inte sover så bra så kan jag inte börja med något. Det går liksom inte att avbyta mitt i och natta om ett barn, då är det kört med leran sen. Men snart börjar Ernst på tv´n och det hoppas jag få se i lugn och ro, kanske med en kopp te och en chokladbit.


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, Axel börjar bli stora grabben nu:.))



Vad härligt det lät med tvstund och eget mys:.))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback