Två och ett halvt

Idag firar vi Axel som nu är 2 1/2 år! Med risk för att låta som en gammal tant, tänk vad tiden går fort! Nyss var han en liten bebis, och nu en storkille. Just liten bebis är något som är intressant just nu. Axel pratar om vad han gjorde när han var liten "babis", vad han sjöng, att han låg i famnen osv. Det är ju lite olika, ibland är det skönt att fortfarande vara liten, för det är han ju faktiskt. Men samtidigt är det kul att få vara storkille också.

- Jag stor kille, jag stor snopp, som han brukar säga.


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: Sandra



Fin blogg :)

Vad ska du göra idag då? :)

Postat av: jennie

hälsa grattis till honom! och en puss

2009-08-19 @ 16:22:07
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ha ha ha... kunde inte låta bli att skratta högt... min man är snart 27 och han säger sådär fortfarande;.))

2009-08-19 @ 20:22:13
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback