Till tidningen

Axel fyller ju snart "tå åj", och jag kom på att det kanske är dags att fundera på om han ska vara med i tidningen. Och det är visst redan den här veckan man ska skicka in, så nu måste jag hem och leta foto eller fota nytt. Jag kommer ihåg förra året när vi kämpade...

I helgen har vi haft det bra och hunnit träffa de flesta i våra familjer. Först farmor och farfar i fredags, och mormor, Ingvar och Jennie i lördags, morfar och Ulrika igår på dagen och Stella, Mikael och Terese på kvällen. Och idag kommer Nelly och Peter och hälsar på, de har varit i Göteborg i helgen och jag misstänker att de har nån liten överraskning till Axel från Ullared.

Och på onsdag ska vi till mormor, min alltså, och äta middag. Och sen har vi avverkat hela släkten på bara några dagar. Helt utan att det var meningen. Men kul!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback