Köpa pengar

Det är lite tråkigt att det är så himla kallt ute. Runt -15° varje dag. Då hjälper det inte att det är soligt och jättefint med all snö. De går ändå inte ut på dagis när det är så kallt. Och det förstår jag ju. De verkar leka och ha roligt inne också, men att vara ute en stund är ju alltid bra.

Att leka affär tycker Axel är kul, "Köpa pengar" säger han. Kanske ska han få en kassaapparat i present? Fast det räcker kanske med leksakspengar. En spis ska han få också.

Ikväll ska mamma komma och vara med Axel, vi ska ut med mitt jobb, äta och se Håkan Hellström.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Så underbart att han skall få en spis! Det bådar gott inför framtida liv tillsammans med en partner;.)



Pojkarna behöver få in omvårdnaden och hushållet mer naturligt -kanonbra!

Postat av: Emma

jag är snål jag :0P jag gjorde en spis av mitt gamla nattduksbord.

plockade ur lågorna och gjorde en dörr den målade jag spisplattor på ovansidan.

Kanske inte det snyggaste jag gjort men vince verkar leka lika gott ändå :0)

2009-02-13 @ 22:36:52
URL: http://fiviva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback