Bilder

Det var väldigt länge sedan det var bilder nu märker jag. Det måste jag ju ändra på. Kanske ikväll!

Igår hade Kraxel ramlat ner från ett tåg ute och skrapat ansiktet på ett mycket konstigt sätt. Lite i pannan, lite på näsan, lite på läggen, lite sprucken läpp och lite på hakan. Som ett streck över hela ansiktet. Han hade blivit ledsen såklart, men sedan velat upp på tåget igen, så det var nog inte så farligt.

När vi kom hem och fått i oss lite mat åkte jag in till stan igen. Det var Vårruset, och vi var en grupp som skulle vara med. Det var trevligt, men lite kallt frammåt kvällen. Och kanske var det inte så smart att vara med, även om jag inte sprang. Jag har haft ont i halsen ett par dagar och igår började jag bli kraxig. Idag kan jag inte prata alls. Inte ens ett pip.

Det blir nog lite besvärligt hemma sedan. Inte lätt för Axel att förstå varför jag inte pratar. Och svårt att hänga med ialla svängar med honom utan att kunna hojta till ibland.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! Jag var också med på vårruset, såg Jennie men inte dig. Sprang du hela vägen??? Inte jag...men det var en trevlig tillställning!

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Axel Kraxel och Mamma Krax... jag börjar ana ett tema;.))



Hoppas det är bättre med både Kraxel och kraxet.

2009-06-08 @ 12:24:22
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback