Cliffhanger

I helgen har det varit högsommarvärme! Jätteskönt, men inte det bästa när man ska måla. Färgen hinner nästan torka innan den kommer upp på väggen. Tur det finns flera väggar på ett hus. Och lite annat att hinna med också.

Axel och jag var till trädgårdshandeln och köpte lite plant till mormor och farmor på morsdag. Och så har vi haft kalas för moster Jennie som fyllde år.

Förra veckan gjorde jag en tatuering som jag funderat på länge. Det blev bra! Nu har den nästan läkt klart, och jag ska se till att få en bild som jag kan visa. Axel tyckte om den direkt och frågade om han fick pussa på den, men jag sa att han får vänta några dagar till den läkt.

Jag har dessutom gjort klart mitt första smycke, och gett till Jennie i present. Det är också fotat, och ska visas såklart!

När återstår att se... Det är så mycket som ska hinnas med. Igår stog vi ute till kl.22 och målade.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Väntar med spänning på att se tatueringen. Jag ska göra min den 24 augusti!!!

Postat av: Ida

Jag har sett, jag har sett na na nan nanana!



Jättefin!

2009-06-02 @ 08:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback