Torsdagsmys

Igår efter dagis och jobb åkte vi in till stan. Jag skulle titta efter stövlar till mig själv. Och Jens hämta ut nåt spel. Axel ville titta på en sopbil. Sedan blev det mysigt restaurangbesök, Playa Primo, jättegod bondsallad till mig, pastasallad till Jens och Axel ville ha pizza. Som sagt var det väldigt gott, och lyxigt en vanlig torsdag. På väg från restaurangen gick vi förbi busstationen, ett litet äventyr för en 2-åring, och sedan balansgång på en stenmur den sista biten. Men i bilen blev han plötsligt väldigt trött, och ville hem och mysa i soffan med sin katt, till Saltkråkan. Och så blev det. Man måste passa på att mysa när tillfälle ges, så vi låg bredvid varandra i soffan under en filt, min lilla skrutt och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback