Bytt är bytt

Igår vid frukosten, när Axel hade en bit kvar av sin mjuka leverpastejsmörgås, såg han min sista bit ostmacka, och bestämde sig för att den var mycket bättre än hans. Ok, du får den, sa jag. Men precis innan han skulle äta upp den såg han Jens halva kaviarmacka, och tyckte att den var ännu bättre. Så snabbt som ögat tag han pappas, och gav honom min sista bit istället. "Du får den, pappa". Och vi kunde inte göra annat än att skratta.

Vi har haft en skön helg, målat lite, skottat lite jord, varit på stan och köpt lite nya dagisbyxor och moccasiner till gympan imorgon, firat gammelmormors fördelsedag, bakat, badat och lekt med nya flygplanet och mopeden. Nu ny vecka, och kanske, kanske kan jag träna på onsdag eller torsdag. Men jag är fortfarande täppt i näsan på nätterna och har ont i halsen på morgonen. Imorgon blir det iallafall som sagt första gympan för Axel.


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Han är ju för rolig!:.))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback