Full rulle

Måndag igen efter en fulltecknad helg. Vi har haft det jättebra. Det började i torsdags med spontan-familjemiddag hos Svensson/Järn, och sedan äntligen träning för min del. Även på fredagen blev det middag med Ida o co, hos oss, och en skön kvällsprommis med en liten mask som heter Lucy...

På lördagen hade vi ett välplanerat schema, men bara med roliga aktiviteter. Vi började med att lämna av Axel hos mormor. Där hade han det bra halva dagen. De var till flera lekparker, han fick korv och makaroner till lunch och sov bra i hennes säng.

Under tiden var vi på klädbytardag och köpte lite nya begagnade kläder och böcker till Axel. Sedan åkte vi hem och jag stansade några smycken innan jag åkte igen för att klippa mig och fixa håret, och Jens stannade hemma och städade och målade.

Sedan åkte jag vidare och hämtade en nyvaken Axel hos mormor, och vi åkte till Norra Berget för att träffa Ebbe och Ida-Marie. Vi hade jättemysigt med fika och en massa lek i lekparken och de fina små husen. Vädret var jättebra och ingen av pojkarna ville åka hem.

Dårifrån åkte vi direkt hem till farmor och farfar och åt mat. Farfar hade varit ute och kört buss under dagen och kom hem med den stora bussen. Så efter maten blev det en tur i den, och slutligen blev vi skjutsade ända hem till huset. En riktig toppendag!

På söndagen tog vi det lite lugnare, grejjade hemma, handlade, förberedde lite mat till idag, målade, gjorde klart några smycken och lekte. Och på eftermiddagen åkte vi till mormor och firade hennes födelsedag. Och idag efter dagis kommer familjen Jensen och äter hos oss. Det ska bli roligt att ses!


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback