Hicka

Igår i bilen på väg till gympan fick Axel hicka och sa plötsligt:

- Jag inte ojkaj mej.

- Vad är det du inte orkar?

- Jag vill inte hicka.


Intressanta uttryck, som jag inte hört från honom tidigare.

Det var roligt på gympan även den här veckan. Samma upplägg, några förändringar, och lite stojjigare barn kändes det som. Kanske för att de var bekanta med situationen. Kanske var det bara Axel som hade extra energi att göra av med. Det kändes lite rörigare iallafall. Men det får det vara.

Ikväll ska vi på föräldramöte på dagis. Farmor och farfar kommer och är med Axel. Sedan ska jag hem och fortsätta med smyckena jag började med igår.


Titta gärna på mina silversmycken.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Jag tog mig friheten att låna bilden på smycket som jag beställde av dig. Jag tänkte visa det i min blogg. Hoppas det inte gör något.!?

Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, han är ju så söt! du bjuder på så härliga kommentarer från honom att man blir alldeles varm varje gång man kikar in:.))

2009-09-24 @ 07:26:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback