Dagis imorgon

Det har varit dåligt med bloggande den sista tiden, jag skyller på semster och mycket annat att göra...

I helgen har vi, för ovanlighetens skull, inte haft några speciella planer. Utom i fredags när vi åt på Löran med pappa och Ulrika. Mycket gott! Axel var hos Ludvig och Lucy under tiden. I går var Stella hos oss på dagen, och senare tog vi en promenad runt på Klockarberget bara, det är kul att se på liknande hus och få idéer. Och så hittade vi lite blåbär.

Idag har Jens byggt färdigt grinden, så nu är hela projektet "trapp, trall, grind" färdigt! Sommarens lista har bockats av, men vi ska nog hinna med några fler projekt under hösten. Och vad som ska göras under nästa sommar är redan bestämt. Axel och jag har målat hans lilla däckstol idag också, han var så söt i målarkläderna, och med skyddsglasögon på (?!) Och duktig! Han målade ända tills hela stolen var färdig.

Imorgon börjar vardagen igen på allvar. Jens semester är slut, och Axel börjar ny avdelning. Jag har gått igenom kläder, köpt en del nytt, märkt och packat. Axel ser fram emot att träffa alla kompisar igen, och jag hoppas att det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback