Om att inte veta vad man vill. Eller att vara 3.

Att Axel snart fyller tre har vi märkt ganska länge nu, om man ser till trots och humör. Och det märks att han inte alltid vet vad han vill och att det kan skifta i ett ögonblick. Idag på väg till gympan pratade vi om mackar, pumpstationer och var vi brukar tanka. Och en timme senare, på vägen hem igen, pratade vi om något annat när Axel sa:

- Och där kan man också tanka!

- Ja, svarade jag.

- Nä, det får du inte säga!!
- Och inte jag heller!

Sötis, måste t.o.m säga ifrån till sig själv...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men det var jättebra faktiskt, för jag kom hem från skolan och skulle koka ett ägg, och om det inte hade stått att det där var kokat så hade jag ju kokat det en gång till :) för hon var inte hemma när jag skulle äta det.

2010-02-17 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback