4.20 pip

Nya rutiner var det. Jens klocka ringer 4.20. Som tur är har inte Axel vaknat då, utan sovit vidare tills jag väckt honom. Men tyvärr har jag vaknat och inte kunnat somna om igen. Det betyder att jag är SÅ trött resten av dan. Och inte blir det bättre av täppt näsa och ond hals...  Men trots detta, och fast jag suttit inne hela dagen med nerdragna persienner, känns det lite lättare när solen skiner och det finns hopp om vår! Synd bara att vi ska vara inne hela dagen imorgon och måla trapp. Axel får vara hos mormor och leka istället.

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

oj 4.20, väldigt mycket för tidigt, men solen gör mycket och man känner sig verkligen mycket piggare hoppas den stannar kvar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback