Äntligen fredag!

Äntligen är det fredag! Jag vet inte varför, men hela veckan har det känts som det vore en dag närmare till helg än vad det faktiskt var. Men tack vare solen och ljuset är det lättare att komma igång på morgonen. Imorse när jag höll på att hjälpa Axel med kläderna frågade han om jag var trött. - Ja, det är jag. Är du? - Nä! Han ville åka till dagis och åka skidor.

Igår hade Axel fått åka skidor tillsammans med "storbarnen" i spåret där Stångåloppet ska gå nästa vecka. Två varv åkte han, och tyckte att det var roligt. Nu får vi hoppas att spåret fortfarande går att åka i nästa vecka. Med den här farten smälter det undan fort. Och gärna för mig, men nån vecka till med fin vinter vore också skönt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att han gillar skidor. Till skillnad från sin mamma och moster ;) fast jag är lite sugen på att åka skidor ibland, eller mest fikandet i solen och snön och så...

2010-03-12 @ 12:40:40
Postat av: mormor Lena

Axel, han kan han! Han är bäst! Kram

2010-03-14 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback