31

Jag fyllde år igår, och som vanligt kör vi flera utspridda kalas. Idag har pappa och Ulrika varit här och ätit med oss, och igår kom familjen Jensen och grillade och såg majbrasa. Firandet fortsätter så smått framöver, och jag räknar med lite även nästa helg...

Idag har vi hunnit med ett besök på drakborgen också. Mitt första, Axels 5:e kanske. Helt ok tyckte jag, väldigt roligt tycker Axel. Utom bilarna. Det var tråkigt berättade han ikväll. Anledningen var att han blev lite rädd när han körde runt på banan, och de andra barnen körde in i honom, och han krockade med kanterna hela tiden.

Imorgon ska vi fixa lite ute, tvätta bil, kanske hinna med en prommis, men också träffa farmor, farfar, Nelly och Peter som kom hem från Thailand idag.

Förresten fick vi volvon såld igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback