Fars dag

Vanligtvis är det tre pappor som ska firas när det är fars dag, men i år fick Jens en alldeles egen dag. Den började imorse med sovmorgon eftersom Axel inte var hemma, han sov hos mormor. Vi åt frukost i sängen, och åkte sedan och hämtade Axel. Efter att ha handlat på vägen hem släppte Jens av oss hemma, och åkte själv till farfar för att hjälpa till med något.

Jag förklarade farsdag för Axel och frågade om han ville överraska med paket och kanske baka något medan Jens var borta. Jag sa också att det skulle bli en överraskning, så han fick inte berätta något när Jens kom hem.

Jens kom hem, det gick kanske 5 sekunder innan Axel sa "Jag får inte berätta nåt för dig. Jag får inte berätta om paketet och chokladbollarna." Det är svårt med hemlisar...






Kommentarer
Postat av: jennie

klart det är svårt att hålla nåt så roligt hemligt!

2010-11-16 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback