3 dagar kvar, eller 17...

Blir det som beräknat på fredag, är det bara tre dagar kvar nu. Men det känns osannolikt, jag har ju trott hela tiden att jag kommer gå över. Men ända till 25/11, då jag om det inte hänt nåt innan kommer ha kontroll på förlossningen och igångsättning, nej, det har jag ingen lust med! Tänk om man kunde veta säkert, utan att ha planerat snitt, vad enkelt det skulle vara, med barnvakt, att kunna ställa in sig ordentligt, planera helt enkelt!

Alla tidigare bud på när det ska bli har ju passerat obemärkt förbi. Nu är nästa bud på torsdag, då är det fullmåne och oddsen är höga. Jag vet inte jag, det visar sig. Men om hon nu inte kommit innan eller kommer just på fredag, så har vi ett bröllop att gå på! Och det är ju inte fel heller! Har provat klänning, och det finns en som går på och sitter helt ok och som jag inte ser ut som ett hus i. (Barbamamma kanske, men det får bli så...)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Fredag kl 19 startar värkarna och vid 23 är hon ute hos er ;-) Glöm ej bb-väskan när ni åker till kyrkan ;-)

2011-11-08 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback