Produktionen fortsätter

Nu på sommaren är det lite längre leveranstider på material, så just nu står det lite stilla. Men jag har några nya smycken på gång. Och en del beställningar har kommit in också. Bl a ett bröllopssmycke, som ska bli roligt att göra. Och fler blad, och örhängen. Och så ska jag fortsätta med mitt armband som jag börjat på. Så fort jag har något nytt klart kommer bilder.

Jag har sällan smycken på lager, ibland något blad. Men om det är något som ser intressant ut, eller om ni har egna idéer, så är det bara att komma med en beställning eller förfrågan.


Kommentarer
Postat av: Svenskfroken

Hej!



Vad skulle det kosta om jag ville ha ett halsband (kulkedja) men nåt smycket på som rymmer två namn???

2009-07-13 @ 20:21:33
URL: http://svenskfroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0