Midsommar-utlottning!

Var med i utlottningen av en smultronberlock
med en röd eller rosa swarovskikristall!

Berlocken har karbinlås och kan fästas på armband eller halskedja.
Vinnaren får välja färg på kristallen.

Utlottningen pågår tom 1 juli, och du deltar genom att
lämna en kommentar till det här inlägget.

För att få större chans att vinna kan du även skriva vilket av mina smycken
som är din favorit. Du får då en extra lott.
Titta runt på bloggen, klicka på månaderna till vänster
för att komma bakåt och se fler smycken.

 

Lycka till, och glad midsommar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Hej!

Självklart vill jag vara med på utlottningen ;-) Min favorit nu när jag har tittat på ALLA dina konstverk är "Dubbla hjärtan" :-)



Glad midsommar till dig, Jens och lill killen!

2010-06-24 @ 09:07:35
Postat av: jennie

jag vill vara med! min favorit är halsband med flera berlocker.

2010-06-24 @ 10:03:10
Postat av: Johanna

Jag vill vara med! Min favorit är också halsband med flera berlocker, konstigt va? :)

2010-06-24 @ 10:41:35
Postat av: Catherine Duarte Martins

O jag vill också vara med - för min favorit bland dina smycken är alla de avgjutna somriga bladen!

Trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 11:03:22
Postat av: Anna Grahn

Hej

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen :D



glad midsommar!

2010-06-24 @ 13:26:10
URL: http://mysticmeya.bloggplatsen.se/
Postat av: Caroline

Hej!

Jag är kompis med Ida-Marie och det är så jag hittat till din sida! Du är otroligt duktig och gör verkligen jättefina smycken!



När jag nu ser att du har en liten utlottning/tävling tänkte jag att jag kunde passa på att vara med :)



Det är nästan omöjligt att välja ut en favorit men något jag tycker är väldigt fint är halsbandet "Ny form på hjärtat" med beskrivningen: "ett avlångt hjärta och två rökfärgade swarovskikristaller på ärtlänk med karbinlås som går att fästa var man vill på kedjan"



Önskar dig en glad midsommar!

2010-06-24 @ 16:30:05
Postat av: Ida

Jag gillar allra bäst "Lucy in the sky" så klart. Men också slipsnålen och dubbelhjärtan och många berlocker på en kedja...



2010-06-24 @ 18:29:56
URL: http://www.pepsoblaiseplejs.se
Postat av: Birgitta

Vad duktig du är att tillverka smycken och ordna med utlottningar Johanna, jag är gärna med på denna utlottningen.



Det är svårt att välja en favorit när så mycket är fint, men såklart så ligger halsbandet med mina 3 barns namn på varmt om hjärtat. Har länge funderat på ett armband, såg ett väldigt fint som heter "vänskap", så snart kommer det kanske en beställning :)



Trevlig midsommr!

KRAM//Birgitta

2010-06-24 @ 22:02:18
Postat av: Helena

Hej! Självklart vill jag också vara med i utlottningen.



Jag är väldigt förtjust i dina flätade armband, speciellt det svarta, fast det rosa är inte så tokigt det heller. :-)



Trevlig midsommar!



Kram,

Helena

2010-06-24 @ 23:22:43
Postat av: Svärmor

Tycker alla dina smycken är så fina!Men skulle vara roligt att ha en rosa stra...pärla till mitt krusbärsblad!Kram o tack för i kväll på Galtström.Kram Ann-Mari

2010-06-26 @ 21:50:23
Postat av: Christin Rappe

Hej Johanna!

Vilka fina smycken! Och snygga bilder, jag ar imponerad! Min favorit ar det gula armbandet med bla hallonbladet. Dina blad ar valdigt fina.



Lycka till med allt!

Halsningar Christin

2010-06-26 @ 23:16:15
Postat av: Elin Nylander

Duktiga du, vilka fina smycken du tillverkar! Självklart vill man vara med i utlottningen!

2010-06-27 @ 07:20:09
URL: http://elinijuniskar.blogspot.se
Postat av: mamma

Självklart är jag med! Min favorit är naturligtvis "dubbla hjärtan", eftersom det är mitt!!!

Smyckena med tre hjärtan med namn på, har fått mycket beröm, både i Sverige och utomlands, kul vá!

Kram

2010-06-27 @ 19:38:33
Postat av: Anonym

Klart man vill vara med. jag tycker naturligtvis att mitt eget med avlångt hjärta och två rökfärgade kristaller är superfint men även det med kedja av luftiga länkar, stavlås och blå kristall. Gav ju bort det men skulle gärna vilja ha ett själv oxå. Kommer kanske en beställning.

Det är inte lätt att välja. Alla smycken är ju så himla fina.

2010-06-28 @ 23:23:15
Postat av: Susan

Jag vill också vara med!

Min favorit är nog "lycka med berlocker". Så typiskt min smak!

2010-06-30 @ 10:35:39
URL: http://www.susanofsweden.com
Postat av: Veronica

Men oj så svårt... Det går ju inte bara att välja ett av alla dina underbara smycken, för alla e ju så unikt fina. Men har ett halsband med ett hjärta + en avlång som det står "Lycka" på som e väldigt speciell för mig. Men mitt nästa kommer att bli nått med tre hjärtan o namn på :) Tusen tack för att du ger oss möjlighet att kunna bära dessa unika o underbara smycken!!

2010-07-01 @ 09:37:37
Postat av: Jennie Larsen

Jättevackra smycken! Vill självklart vara med i utlottningen. Hittade hit eftersom min mamma hade ett av dina visitkort som hon i sin tur hade fått av din mamma:)

2010-07-01 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0