Inspiration

Efter en ganska lugn dag på jobbet, då jag har haft tid att kolla en massa inspirerande sidor, hade jag tänkt måla ikväll. Axels två stolar ska bli vita och den ena med silverkrona på. Så efter att jag lagt Axel gick jag ner och skulle plocka fram färgen och penslarna som vi var säkra på att vi hade kvar från tidigare projekt. Men, naturligtvis fanns varken färg eller passande penslar... Så nu sitter jag här med en liiiten burk silverfärg och kommer ingen vart ikväll... Trist!

Iallafall så har jag en massa nya projekt på gång i huvudet efter att kollat in flera snygga inredningsbloggar idag.  Och just nu känns det inte helt omöjligt att det ska bli verklighet. Men eftersom tiden inte riktigt räcker till, så kan jag inte lova något än. Men det handlar om förvaring, och trappen...


Kommentarer
Postat av: Ida

Robban är i riktigt flow..medan jag somnade halv nio på soffan igårkväll så målade han hallen, listerna mm mm.. Så nu ska jag göra ett städryck för jag kan ändå inte koncentrera mig när Peps är ensam hos veterinären...buhu..

Är det inte typiskt när andan faller på att inte ha några grejer fastän man VET att de finns.. känner igen det alltför väl..ser fram emot våra betongprojekt i sommar... Stövlarna var ju helcoola..

2008-03-07 @ 13:51:29
Postat av: Ida

Ja, jag vet att du har mycket på jobbet men är det inte dags för en liten paus och uppdatera lite i bloggen?!

2008-03-12 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback