27/9 2008




Vi gör oss iordning




Mina snygga killar!

Axel fick följa med till kyrkan, och då måste man ju klä sig för det. Och alla tyckte att han var så fin. Även folk vi aldrig träffat fotade honom. Det gick jättebra i kyrkan, iallafall efter han återhämtat sig efter ett fall från kyrkbänken, rakt in i "psalmbokshyllan". Han gillade när vi sjöng och efter en av psalmena utbrast han "-Jaaa!" och applåderade, och ett paket russin senare så var bröllopet slut. Och jag skjutsade hem finaste Axel.




Han var så stolt över att vara så finklädd, och när vi kom hem och mormor kom och mötte oss ute, så klappade Axel sig på magen och sa -"Kacka!", och tyckte att mormor skulle titta på hans fina jacka (kavaj).

Min första natt ifrån Axel gick bra, både för honom och mig. Och han sov längre på morgonen än på länge! Och vaknade och ropade -"Nono!" (mormo).

Vi hade en jätterolig kväll! God mat, mycket dans, glada gäster och framför allt ett brudpar som verkade mycket nöjda med sin dag!







Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

åå vilken snygging, förstår att han var stolt över sin snygga kavaj ;-) Och ett vackert brudpar även!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback