Jobba, jobba...

Fredag, och snart helg. Skönt! Vi kör igång med aktiviteter direkt efter arbetsdagens slut. Först ska jag på utvecklingssamtal på förskolan, sedan har Jens fotbollsmatcher hela kvällen och jag ska på Salem al Fakir med Ida. En alldeles egen kväll på konsert blir riktigt lyxigt! Farmor och farfar kommer och är med Axel.

Imorgon står det målning och skrapning på schemat. Dessutom ska Axel åka med faster Nelly och Peter till Drakborgen. Och Jens fortsätter med fler fotbollsmatcher. Medan de är borta fortsätter väl jag med målandet.

På söndagen kommer moster Jennie och är med Axel så vi kan jobba med huset båda två. Och sedan är det dags för en ny arbetsvecka. Men det blir en kortvecka, tre dagar för mig och Axel. Superskönt!

Det ska bli intressant med utvecklingssamtal. Det har ju hänt en del sedan sist, för 6 månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, vad snälla människor ni har som hjälper er med Axel!:.)) Så otroligt bra att han får så många olika vuxenkontakter också:.))



Härligt med konsert också! Han är ju helt otroligt musikalisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback