Just ja...

Nu kom jag ihåg att jag hade tänkt lägga ut nya bilder på Axel, det var ju ett tag sedan. Hade tänkt göra det igår kväll. Men så blev det alltså inte...

Badrumsrenoveringen verkar dra igång redan till veckan! Samtidigt som vi ska få hjälp att måla och tapetsera i trappen. Hoppas de inte springer omkull varandra! Spännande att se om det blir så bra som vi föreställer oss. I morgon ska mormor vara med Axel så att vi kan fortsätta slipa i trappen. Kanske, kanske är allt klart lagom till Axel fyller år.

Igår hade vi ett litet snack om napparna, jag och Axel. Jag har tagit upp det tidigare, att nu när han börjar bli så stor är det snart dags att lämna bort napparna. Då har han inte varit mottaglig, om man säger så. Men igår var han faktiskt med i diskussionen, han ville skicka dom i ett paket till tomten, så att han kan dela ut dem till andra barn som är mindre. Fin tanke, om det kommer att funka bra när det väl är dags återstår att se. Han ska få fylla 3 innan vi tar tag i det på allvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback