11 11 11

Beräknad idag, och alla har trott på olika dagar. Men hur sannolikt är det egentligen att bebisen kommer på beräknad dag. Jag har för mig att jag gjorde det? Men ändå. Jag tror på nån dag i mitten av nästa vecka. Och att jag ska gå över har jag liksom varit inställd på. Men lite otålig blir jag ändå. Fast samtidigt, när kommer jag få så här lugna dagar igen? Jag försöker njuta av lugnet istället för att bli rastlös av att inget händer.

Nån som är glad att inget hänt än är mamma, som är utomlands, hon vill att bebisen ska vänta tills hon kommer hem imorgon, och verkar ju få som hon vill. Jennie vill att bebisen ska komma före nästa helg då hon kommer och hälsar på. Det hoppas jag också! Men nu är det ju inte nån av oss som bestämmer. Det är den lilla, som börjar bestämma redan innan hon kommit ut. Bara att vänja sig!

Förresten är det dåligt med foton i bloggen nu för tiden, och det stämmer. Vi har inte fotat en enda bild under hela oktober! Det har aldrig hänt tidigare, och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kan skylla på trötthet, att kameran stått förberedd bredvid förlossningsväskan ett tag, att vi faktiskt inte gjort så mycket den sista tiden. Ja, allt möjligt. Men foton från vardagen är ju också värdefulla, vi måste ta tag i det här... Och ikväll blir det fram med kameran igen, när vi ska på bröllop!

Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hallå där!

Aj så spännande. Är det idag som är dagen ;) Så kul. Jag önskar lycka till även fast det låter så dåligt att önska det om sånt här. För visst ska det gå bra, det behöver man ju inte önska. Men det hör liksom till ;)



Såg dig inne hos "att vara någons fru" och nu kollar jag runt lite här.



Hälsningar

Yohanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback