Aline står

Idag ställde sig Aline upp mot rumsbordet, hon drog sig upp på vingliga ben och stog sedan och bankade nöjd på bordet. Så nu går det undan. Vi fick sänka botten på hennes säng också i veckan eftersom hon lärt sig att ta sig från liggande till sittande och upp på knä. Snart dags för grind också.

Igår var jag borta på kvällen, jag ammade och åkte efter 16. Sedan åt hon middag och välling till kvällen. Det hade gått bra, hon åt med Jens i sängen, och sedan la han ner henne i spjälsängen och satt bredvid tills hon somnade efter ca 30 minuter. Hon sov sedan till jag kom hem efter 23.30. Jätteskönt att veta att det funkar att lägga henne för Jens också, utan mig och amning!

Imorgon är det jobb och dagis. Vi har förberett oss så gott det går. Det är bäst jag går och lägger mig snart, det brukar ju bli en del vaket under natten. Det känns rätt okej att börja jobba, det blir lite mjukstart med korta dagar och sena mornar. Men det känns trist att långledigheten är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback