Mobilblogga

Varje kväll när jag sitter med Aline för att hon ska somna blir jag irriterad över att det inte funkar att mobilblogga med android på blogg.se... Tänk vad många oskrivna inlägg jag har! Ett varje kväll, istället för som nu, när jag hinner sätta mig några dagar i veckan i bästa fall. Dåligt tycker jag!

Igår var vi på 4-månadersvägningen, 7450 gr och 64 cm. Det känns i ryggen. Jag ser fram mot när Aline kan sitta själv, tänker mig att det blir mindre bära då. Men hon har iallafall invigt matstolen, han har suttit i den några gånger nu, korta stunder och utan att äta, men snart så. Axel fick smaka potatis på 4-månadersdagen tror jag, och det är ju på torsdag. Vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback