Afro?

Jag var och klippte mig igår, och då hittade svärmor, som är frisören, en fläck med jättekrulligt hår på mitt huvud! Jag har som en liten knöl i hårbotten, som jag har haft länge, och från den knölen växte alltså ett antal afrohårstrån! Märkligt!

Igår fick vi äntligen vår nya varmvattenberedare inkopplad. Nu får vi bara hoppas att den fungerar bättre än den gamla. Det ska bli så skönt att inte behöva fundera på om det kommer att vara varmt vatten eller inte när det är dags att duscha...

Idag ska vi få internet hem. Så förhoppningsvis kommer jag att kunna lägga upp några bilder de närmsta dagarna. Var ett tag sen sist.

I förrgår var jag och hälsade på Sussie, Ester, Linnéa och Viola efter jobbet. Lilla Ester blev en månad i måndags, och hon hade vuxit en del, så vi (Chips och jag) fick med oss en pyjamas och en body som hon inte kan ha längre.

De senaste dagarna har han verkligen levt om inne i magen! Ibland känns det som hela magen bubblar och rör sig, och man ser det väldigt tydligt. Och så tror jag att han har hicka lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Ida

När du får afrohår då vill jag se!

2006-11-17 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback