Eget rum

Nu har vi börjat göra iordning Chips rum hemma. Vi har målat om i helgen, och ska försöka hinna sätta list nästa helg. Gröna väggar blir det iallafall. Ser ut som päronglass! Sen kan vi sätta ihop sängen, och flytta in kläderna i garderoben. Det ska bli roligt att pyssla lite. Och det är skönt att det är ganska länge kvar än, så det kan ta den tid det tar. Orken är inte riktigt vad den brukar vara. Igår dammsög jag hemma, och sen fick jag lägga mig och vila för jag hade så ont.

Det skulle vara roligt att veta hur han ligger därinne egentligen. Det går inte att känna vilken kroppsdel som putar ut. Ibland känns det stort, ibland avlångt och ibland litet. Och rörelserna är överallt. Inte så mycket sparkar längre. Det känns som han stretchar och töjer i magen.


Kommentarer
Postat av: hjortarna i hagen

Nu vill vi faktiskt ha fler bilder! Både på rummet och magamentet! Inte Jens mage dock.

2006-11-29 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback