1 vecka kvar, eller 3?!

Nu är det en vecka kvar till beräknat datum. Och jag har börjat oro mig för att han inte ska vilja komma ut förrän efter det... Nu är det riktigt jobbigt faktiskt, och jag vill inte så mycket mer. Sover jättedåligt och har ont överallt. Kanske känner jag mig extra less pga förkylningen. Men nu får han gärna komma!

I lördags var vi till Babyproffsen i Hudik och köpte en musikmobil till sängen. Fin faktiskt. Sen på kvällen var vi på "I hetaste laget" med jobbet. Den var väl ganska rolig, men lite seg också. Roligast var när de skojjade med varandra på scenen och kom av sig :-) Det var sista föreställnigen.

På torsdag har vi nästa besök hos mvc inbokat, verkar ju tyvärr som att vi måste gå på det... Det känns inte som att han kommer att vilja komma ut innan. Men imorgon ska Jens ta sprutorna och sen blir han sjukskriven, så då har jag sällskap på dagarna.

Nu ska jag gå och sova. Känns inte så lockande tyvärr. Det gör bara ont överallt, och så måste jag upp och kissa 4-5 gånger och upp och äta vid 3-4-tiden...
Men God Natt till er andra iallafall :-)


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

fy tycker synd om dig, jag hoppas verkligen han vill skynda sig ut nu!! Är 6/2 idag och dagen är ju inte slut kanske hinner han på dagen jag gissat på ;-) Men först kommer jag och hälsar på så får han komma sedan ;-)

Postat av: Ida

Om det är någon tröst så kan jag berätta att Blaise fått dagis-diarré så vi har varit uppe rätt många gånger inatt och sprungit UT med en bajsande hund så det är inte bara du som är uppe om natten om det nu känns bättre!? =D

Vill se magbild!

2007-02-06 @ 11:48:08
Postat av: jennie

nu skickar jag med adressen till min blogg :)

2007-02-07 @ 07:46:30
Postat av: jennie

eh det gjorde jag tydligen inte... prövar igen.

2007-02-07 @ 07:46:59
Postat av: jennie

jag ger upp........... varför syns den inte?! weird

2007-02-07 @ 07:47:37
Postat av: Ida

du kan mejla mig Jennie, [email protected]

2007-02-07 @ 08:33:42
Postat av: Johanna

Ser att ni redan har ordnat det där.

2007-02-07 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback